سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه پاسخ‏ها همانند و در هم بود ، پاسخ درست پوشیده و مبهم بود . [نهج البلاغه]

بار خدایا
از چه با تو بگویم که تا کنون نگفته ام
از تو چه بخواهم که تا کنون نخواسته ام
با کدامین آبرو به پیشگاهت درآیم
مگر در ملکوتت جایی برای من مانده
سخن دراز است و مجال نیست
بار خدایا
در گوشه گوشه ذهنم تو را می جویم
در جای جای قلبم در پی تو می دوم
افسوس که به تو نمی رسم
افسوس که این خود هستم که تو را نمی جویم
این خود هستم که با صدایی تو را می خوانم که خود نیز نمی شنوم
خدایا
من دراین ویرانکده دنبال چه هستم
از خود بگویم یا از تو
از خود بنالم یا از تو
از خود گله مند باشم یا از تو
از تو که
از خود که
هرچه می دهی چه خوب چه بد سایه منتت را بر من می افزایی
هرچه نمی دهی
هرچه بر من می آید خود کرده ام
چه ظلم ها که به خود روا نداشته ام
چه جفا ها که بر من نکرده ام
باز به سوی تو می آیم
باز از تو مدد می جویم
باز تنها یار رسم تو هستی
خدایا
از من بگذر...


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط 87/7/14:: 3:22 عصر     |     () نظر